فیسبوک کثافت اینجاست

مطالب خنده دار,پست های فسیبوکی,پست های جدید فیسبوکی,جدید,خنده دار

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

متن آهنگ جدید سعید شهروز یه حاله خوب

تو هر جا بری دنبالت میام

یه حاله خوبو یه عشقه تازه میتونه که مارو از نو بسازه

منه احساسی به شکله خاصی دوست دارم بی حدو اندازه

دلم درگیره واسه تو میره ولی احساسم رو تو بی تاثیره

بسه دل دل کردن بیا نزدیکه من چرا فاصله میگیری

عاشقم شو کم کم من به تو نزدیکم چرا فاصله میگیری

بسه دل دل کردن بیا نزدیکه من چرا تنها داری میری

بی دلیله خاصی از منه احساسی چرا فاصله میگیری

تو هر جا باشی حواسم اونجاست بگو این روزا فکره تو کجاست

تو هر جا بری دنبالت میام بگو مقصدت کجایه دنیاست

دلم دنیاشو دست تو داده نگو عاشق تو دنیا زیاده

منو اینجوری که هستم بشناس

دلم خیلی وقته تورو میخواست

بسه دل دل کردن بیا نزدیکه من

چرا فاصله میگیری

عاشقم شو کم کم من به تو نزدیکم

چرا فاصله میگیری

بسه دل دل کردن بیا نزدیکه من

چرا تنها داری میری

بی دلیله خاصی از منه احساسی

چرا فاصله میگیری

  • تاریخ : ۹۴/۰۳/۱۸
  • موضوع : دیگر... ,
  • بازدید :۴۱۳ views
  • نظرات : ۱

ارسال دیدگاه جدید

  • مه ناز مه نازمی‌گه:
    سلام و ممنونم از مطلب عالی و  بازدیدتون از سایت بنده...

    آدرس وب سایت اصلی من :jasmines.ir
    خوشحال میشم بهم سر بزنی.


    موفق باشی 



  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.