فیسبوک کثافت اینجاست

مطالب خنده دار,پست های فسیبوکی,پست های جدید فیسبوکی,جدید,خنده دار

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۸ ق.ظ

asheghane

لایق تو کسی نیست جز آنکسی که :
تو را انتخاب میکند نه امتحان
تو را نگاه کند نه اینکه ببیند
تو را حس کند نه اینکه لمست کند
تو را بسازد نه اینکه بسوزاند
تو را بیاراید نه اینکه بیازارد
تو را بخنداند نه برنجاند
تو را دوست بدارد و بماند …


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


اس ام اس عاشقانه

من نه تنها چشمم، واژه را هم شستم، فکر را ، خاطره را، خواب یک پنجره را ، زیر باران بردم ، چترها را بستم ، من به این مردم شهر پیوستم ، من نوشتم همه ی حرف دلم ، آرزو کردم و گفتم که هوا ، عشق ، زمین مال من است ولی افسوس نشد……
زیر باران من نه عاشق دیدم نه که حتی یک دوست!
زیر باران من فقط خیس شدم .
باز هم میگویی: چشمها را باید شست؟؟؟؟؟ جور دیگر باید دید

اس ام اس عاشقانه

غزل غزل بیاد تو، قدم قدم فدای تو
نفس نفس برای تو، منم همیش بیاد تو…

اس ام اس عاشقانه

خدایا، آنکه در تنهاترین تنهاییم، تنهای تنهایم گذاشت….
خواهشی دارم…
تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار…

اس ام اس عاشقانه

وقتی تو نیستی همه نیستن…
نه که نیستن!
هستن!
ولی مثل تو نیستن!

اس ام اس عاشقانه

کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد…
کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد…

اس ام اس عاشقانه

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم…
نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم…
مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن…
که آخرین نفسم در این قفس بزنم…

اس ام اس عاشقانه

من شکستن نمیدانم …
ولی هرکس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود
دلم را ، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را …
دلم را با نگاه سردش و کمرم را با رفتنش…

اس ام اس عاشقانه

مدت هاست که در را نیمه باز گذاشته ام
نه تو میایی ، نه خیالت می رود …

اس ام اس عاشقانه

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
وصل یوسف، به زلیخا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا واکن و چیزی بنویس
سند عشق به امضا شدنش می ارزد
گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم
رفتن رود به دریا شدنش می ارزد

اس ام اس عاشقانه

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ،
جوهر از شیشه ذات ،
کاغذ از صفحه دل ،
نور از شمع حیات ،
تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را …

اس ام اس عاشقانه

در علم فیزیک میگن اگر جسمی محیط دایره را طی کند جا به جایی صورت نگرفته اما هر وقت دور تو میگردم احساس میکنم که دور دنیا چرخیدم !
تو دایره عشق منی

اس ام اس عاشقانه

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.