فیسبوک کثافت اینجاست

مطالب خنده دار,پست های فسیبوکی,پست های جدید فیسبوکی,جدید,خنده دار

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۳۲ ق.ظ


خوب شد انقلاب شد خواننده ها رفتن ...

 شما 1درصد فکر کن...

 تیتراژ ماه عسل رو میدادن شهرام شب پره بخونه!!!

 ایول ایوله!!!

ماه رمضون خوش هیکله!!

مهمونم واسه افطار پشت دره... :|


هیچ صدایے ناامیدکن تر از صداے پخ پخ ته آبمیوه نیس -___- خدا هیچ

جوونی رو ناامید نکنه
از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟
اکسپلورر؟
اپرا؟
فایرفاکس؟
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه!

به مامانم میگم چرا تو خونه همش دمپایی پات میکنی؟؟

میگه:

یه کابوی هیچوقت از اسلحه اش دور نمی مونه!!

من :|

قانع شدم، چون مسلح بود!!!
من نمیدونم، چرا هر چیزی رو که فکر میکنم توامتحان درست نوشتم
رو میفهمم غلط بوده،
ولی هرچیزی رو که فکرمیکنم غلط نوشتم درست درمیاد
شما هم اینجورید…!؟

یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا”

خدافظی کرد رفت سمت چپ!


تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان

در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به معلم می گفتیم !
کـوتـاهـتـریـن جـوک تـاریــخ :
 ایـنـتـرنـت پـرسـرعـت مـخـابـرات !

ﺷﺮﮐﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻟﯿﺴﺖ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩ...

ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﻬﺎ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﮔﻮﺷﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﻧﺪ!
یک ژاپنی ب زنش میگه :
tiki taki
زنش میگه :
kua nini
ژاپنی ناراحت میشه میگه :
” taka anji radiyumba yaku
زنش گریه میکنه میگه :
” mimi takunı kakabında
یه جوری میخونی انگار ژاپنی بلدی و سر در میاری!!!
قدیما مهمون میومد خونمون میگفتن قبله کدوم طرفه؟؟؟
الان تا میان میگن پسورد مودمتون چیه؟؟؟
اصن یه وضی!!!
مورد داشتیم خارجیه به مخاطب خاصش گفته:i love u (دوستت دارم)
مخاصب خاصشم برگشته بهش گفته:i love me too (منم خودمو دوست دارم)
اصن لامصب عشقا پوشالى شدن...
صصص چیست؟؟

.

.

.

همون www    هست خودتونو درگیر نکنید!

دوست دختر قبلیم بخاطر اینکه بهم حرصم بده

با دوست پسر جدیدش عکس انداخته فرستاده برای من!!

.

.

.

.

.

.

.

.

منم فرستادم واسه باباش!.. :))))
اونایی که میگن شنا لاغر میکنه،نظرتون رو به هیکل نهنگ جلب میکنم!

در همین رابطه میتونم به گیاه خواری و گاو اشاره کنم!

بعله :|

ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﺭﺩﯼ ﮐﻪ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯽ ﻫﺎ، ﻫﻔﺘﺎﺩﯼ ﻫﺎ،

ﻫﺸﺘﺎﺩﯼ ﻫﺎ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺩﻫﻪ ﻧﻮﺩﯼ ﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﻧﻦ

ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻧﻮﺳﺘﺎﻟﻮﮊﯼ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ

ﻋﻤﻮ ﻗﻨﺎﺩﻩ...!!!
مورد داشتیم طرف به خاطر عشقش میخواسته خودکشی کنه اما اون یکی مخاطب خاصش نزاشته
خواستگار چیست ؟




هیچی نیست آروم باشید

دخترا نفس عمیق
اون خانومو بگیرین تشنج کرد !

ارسال دیدگاه جدید

  • فیروزه ... فیروزه ...می‌گه:
    لااااااااااااااااایک عالی بود


  • فیروزه ... فیروزه ...می‌گه:
    عالین...ولی خدایی با اون ک میگه عکسشو برام فرستاد منم فرستادم برا باباش خیلی حال میکنم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


  • فیروزه ... فیروزه ...می‌گه:
    جوووووووووووووووک جدییییییییییییییییییید


  • فیروزه ... فیروزه ...می‌گه:
    ن آپ میکنی ن میای سر میزنی...

    آپم من الان....نظرو دیدی بدو بیا :)


    پاسخ در تاریخ (۲۹ مرداد ۹۴، ۱۱:۵۰) :
    میام فعلا کار دارم
  • فیروزه ... فیروزه ...می‌گه:
    کلا با وبت قهر کردی نه؟؟؟؟؟


    کجاااااااااااااااااااییییییی؟؟؟؟؟


  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.