فیسبوک کثافت اینجاست

مطالب خنده دار,پست های فسیبوکی,پست های جدید فیسبوکی,جدید,خنده دار

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بید بی مجنون

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بید بی مجنون

من از قلو زنجیر میترسم از آه بی تاثیر میترسم

از اتفاقه ظاهرا ساده از اتفاقی که نیفتاده

میخندمو از خنده میترسم هر روز از آینده میترسم

زیره بیده مجنون میشینم زیره شر شره بارون میشینم

فک میکنم شاید برگردی با خودم میگم باید برگردی

خنجر واسه این سینه کافی نیست

عاشق کشی رسمه تلافی نیست

ای چشم از دیدن خلاصم کن

از چشم پوشیدن خلاصم کن

اینقدر گیجم که نمیدونم باید تو رو از چی بترسونم

زیره بیده مجنون میشینم

زیره شر شره بارون میشینم

فک میکنم شاید برگردی

با خودم میگم باید برگردی

زیره بیده مجنون میشینم زیره شر شره بارون میشینم

فک میکنم شاید برگردی با خودم میگم باید برگردی

زیره بیده مجنون میشینم

زیره شر شره بارون میشینم

فک میکنم شاید برگردی

با خودم میگم باید برگردی

  • تاریخ : ۹۴/۰۳/۱۸
  • موضوع : دیگر... ,
  • بازدید :۴۲۴ views
  • نظرات : ۰

ارسال دیدگاه جدید


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.